OZONEE.pl – dynamicznie rozwijająca się marka zatrudni osobę na stanowisko Pracownik obsługi klienta e-commerce
Obowiązki:
-obsługa sprzedaży internetowej
-obsługa posprzedażowa (zwroty, reklamacje)
-przyjmowanie i realizacja zamówień
-dbanie o wzorowy wizerunek sklepu
Oczekiwania
-doskonała znajomość obsługi komputera
- dyspozycyjność
-znajomość środowiska e-commerce, portali aukcyjnych
-doskonała organizacja pracy
-dokładność,sumienność i kreatywność
-wysoka kultura osobista , asertywność
-doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniego
-komunikatywność
-motywacja do pracy
-dodatkowym atutem będzie umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze metodą bezwzrokową, znajomość platformy IAI-Shop
i języków obcych
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń w branży e-commerce
-pracę w młodym zespole
-atrakcyjne warunki pracy i płacy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Jeżeli wcześniej zapamiętałeś swoje dane i ustawienia, możesz uzyskać do nich dostęp wpisując po prawej login i hasło.
Jeżeli już jesteś naszym klientem zaloguj się:
Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło.
Newsletter