Pracownik obsługi klienta e-commerce

Pracownik obsługi klienta e-commerce


OZONEE.pl – dynamicznie rozwijająca się marka zatrudni osobę na stanowisko Pracownik obsługi klienta e-commerce

Obowiązki:
- obsługa posprzedażowa telefoniczna i mailowa ( w tym wymiany, zwroty, reklamacje),
- przyjmowanie i realizacja zamówień,
- dbanie o wzorowy wizerunek sklepu.

Oczekiwania:
- doskonała znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność,
- znajomość środowiska e-commerce, portali aukcyjnych,
- doskonała organizacja pracy,
- dokładność,sumienność i kreatywność,
- wysoka kultura osobista , asertywność,
- doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniego mile widziane,
- komunikatywność,
- motywacja do pracy,
-dodatkowym atutem będzie umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze metodą bezwzrokową, znajomość platformy IAI-Shop
i języków obcych.

Oferujemy:
- pracę w młodym zespole
- możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń w branży e-commerce
- stabilną posadę
- miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej, w której liczą się partnerskie relacje

 
Ze względu na nasz szybki rozwój stale poszukujemy kandydatów do naszego zespołu.

Miejsce pracy: Zielona Góra ul.Naftowa 5

 

 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na e-mail: biuro@ozonee.pl
Tytuł maila: PRACA


Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

 

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO ODPOWIEDZI NA WYBRANE ZGŁOSZENIA

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel