Zwroty i reklamacje produktów
WYMIANA TOWARÓW
W sklepie realizujemy zwroty i reklamacje. Nie realizujemy wymiany produktów.
Jeśli więc chcesz wymienić towar, musisz wysłać zwrot i złożyć nowe zamówienie.
ZWROT TOWARÓW
- Pamiętaj!
- Jeśli dokonałeś rejestracji, zaloguj się na swoje konto i wygeneruj elektroniczny zwrot na wybrany towar, zgodnie z instrukcją poniżej. Dzięki temu Twoje pieniądze szybciej wrócą na Twoje konto.
- Nie ma możliwości osobistego zwrotu towaru.
- Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być w firmowym opakowaniu producenta. Szczególne zastosowanie ma to do zwrotu koszul, które ze względu na swoją szczególną specyfikę, powinny być w woreczkach foliowych wraz z elementami usztywniającymi i spinającymi. W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych, zgodnie z nową dyrektywą unijną, sklep może obciążyć klienta kosztami w/w braków.
- Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów bielizny.
-
Wybierz sposób dodania zwrotu
Jeśli nie masz konta, pomiń ten krok.
- Jeśli masz konto, masz dwie możliwości:
- zaloguj się na swoim koncie i skorzystaj z opcji Dodaj zwrot - pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij dodaj zwrot.
- przejdź do kolejnego kroku
-
Przejdź do generatora zwrotów
Przejdź do Generatora zwrotów. Podaj numer zamówienia i adres email albo numer telefonu, na który zostało złożone zamówienie.
Uprzejmie prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów, co pozwoli na szybsze rozpatrzenie zwrotu przez naszych pracowników. Dziękujemy!
-
Wybierz towary do zwrotu
Zaznacz zwracany artykuł/zwracane artykuły i naciśnij "Przejdź dalej".
-
Wybierz sposób wysyłki towarów
Teraz wybierz sposób wysyłki towarów, kliknij i następnie naciśnij "Przejdź dalej".
-
Wybierz punkt dostarczenia towaru
Wbór odpowiedni adres zwrotny i naciśnij "Przejdź dalej".
-
Wybierz formę zwrotu należności
W większości przypadków zwrot pieniędzy otrzymasz tym samym sposobem, jakim nastąpiła zapłata za zamówienie. jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Po podaniu danych, kliknij Przejdź dalej.
-
Zatwierdź zwrot.
Ostatnim etapem przygotowania zwrotu będzie sprawdzenie wszystkich danych. Jeżeli są poprawne, naciśnij Dodaj zgłoszenie zwrotu.
Wysyłka zwrotu na koszt własny
Udaj się do wybranej firmy kurierskiej lub placówki Poczty Polskiej.
(Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu InPost, z automatów przesyłkowych, ani za pobraniem).
Zapakuj produkty do paczki i dołącz potwierdzenie zwrotu. Zamiast potwierdzenia możesz także dołączyć kartkę z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem i adresem email.
Adres do wysyłki zwracanych produktów:
ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
ul. Naftowa 5
65-705 Zielona Góra
Załącz kartkę o wymiarach przynajmniej połowy A4 i zapisz na niej Imię i nazwisko, adres email i nr zamówienia.
ZWROT PIENIĘDZY
Zwrot pieniędzy otrzymasz do 14 dni, od otrzymania przez nas Twojej przesyłki zwrotnej.
Zwrot następuje w takiej samej formie jak płatność, a w przypadku płatności przy odbiorze kurierowi, zwrot jest dokonywany wyłącznie na wskazanych przez klienta rachunek bankowy.
KOSZTY MAGAZYNOWANIA
Towar zwrócony z naruszeniem Regulaminu lub obowiązującego prawa, zostanie odesłany na koszt Klienta. W razie niepodjęcia przez Klienta odesłanego mu Towaru, Klient zostanie obciążony kosztami przechowania Towaru w stawce 2,46 (dwa złote 46/100 groszy) złotych brutto za każdy dzień przechowania.
INFORMACJE
1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar, powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru, gdy wypełniasz
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
4. Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo przesłać do nas formularz odstąpienia od umowy wraz z zakupionym produktem na w/w adres.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem, poza kosztem odesłania do nas zwracanego produktu lub ewentualnymi innymi warunkami, na które klient wyraził zgodę przy zakupie.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy, dosłania brakującego lub niepoprawnego nr konta bankowego, na które zwrot ma być dokonany.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy oraz zgody wyrażone podczas procesu zakupu i zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
REKLAMACJE
Jeśli chcesz zgłosić reklamację i dokonałeś rejestracji podczas składania zamówienia, zaloguj się na swoje konto i wygeneruj elektroniczny zwrot na wybrany towar zgodnie z instrukcją zamieszczoną powyżej, załączając do paczki formularz reklamacji, który pobierzesz poniżej.
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższy adres:
ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GÓRA
Z DOPISKIEM OZONEE WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU I WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI
-
Wybierz sposób dodania reklamacji
Jeśli nie masz konta, pomiń ten krok.
- Jeśli masz konto, masz dwie możliwości:
- zaloguj się na swoim koncie i skorzystaj z opcji Dodaj reklamację
- przejdź do kolejnego kroku
-
Przejdź do generatora reklamacji
Przejdź do Generatora reklamacji. Podaj numer zamówienia i adres email albo numer telefonu, na który zostało złożone zamówienie.
-
Wybierz towary do reklamacji
Zaznacz produkt do reklamacji i naciśnij "Przejdź dalej".
-
Wybierz sposób wysyłki towaru
Teraz wybierz sposób wysyłki towaru, kliknij i następnie naciśnij "Przejdź dalej".
-
Wybierz punkt dostarczenia towaru
Wybierz odpowiedni adres zwrotny. Naciśnij Przejdź dalej.
-
Wybierz formę zwrotu należności
W większości przypadków zwrot pieniędzy otrzymasz tym samym sposobem, jakim nastąpiła zapłata za zamówienie. jednak dla bezpieczeństwa prosimy o podanie nr konta bankowego, aby przyspieszyć cały proces. Po podaniu danych, kliknij Przejdź dalej, dzięki czemu potwierdzisz zgłoszenie reklamacji.
Wysyłka towaru do reklamacji na koszt własny
Jeśli chcesz nadać paczkę samodzielnie i zapłacić za przesyłkę przy nadaniu udaj się do wybranej firmy kurierskiej lub placówki Poczty Polskiej.
(Nie odbieramy przesyłek w paczkomacie InPost ani za pobraniem).
Zapakuj produkty do paczki i dołącz potwierdzenie reklamacji. Zamiast potwierdzenia możesz także dołączyć kartkę z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem i adresem email.
Wysyłka towaru do reklamacji przez Paczkomaty InPost
- Wysyłka towaru do reklamacji przez Paczkomaty InPost na koszt sklepu dostępna jest po uprzednim zgłoszeniu reklamacji na adres mailowy zwroty@ozonee.pl (w mailu wymagany opis i zdjęcia reklamowanego towaru).
Reklamacje dotyczące przesyłki z dodatkowym ubezpieczeniem:
Podczas odbierania przesyłki należy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzeń pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera. Następnie prosimy o kontakt z nami.
Warunki sprzedaży
Zakup towaru jest równoznaczny z akceptacją regulaminu ALPHA FASHION. Powyższe warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich transakcji zawartych na podstawie ofert naszego sklepu Internetowego.
Internetowe pozasądowe rozstrzyganie sporów
Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show