FAQ

ZANIM ZAMÓWISZ

 

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się wprawym górnym rogu.
  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

 

2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję "Zamów bez rejestracji", wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego. Po złożeniu zamówienia konto tworzone jest automatycznie do celów realizacji zamówienia. Złożone zamówienia wysyłane są za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) bądź z przedpłatą (koszt dostawy to 11 zł - kurierem DPD).

 

3. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Każda transakcja w naszym sklepie jest potwierdzana elektronicznie na wskazany przez Państwa adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

4. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Jest to możliwe, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki. W przeciwnym wypadku dokument sprzedaży wygenerowany będzie automatycznie przez system i do pobrania elektronicznie. Nie dołączamy papierowych wydruków do przesyłek bez wyraźnego wskazania kupującego.

 

5. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie realizacji zamówienia. W momencie braku towaru, jest informacja o najbliższej dostawie.

 

6. Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

Tak można anulować zamówienie. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta email: sklep@ozonee.pl lub tel.  +48 68 453 84 94 i prosimy o podanie nr zamówienia, który przyszedł na email podany podczas składania zamówienia. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już wysłane do Klienta. Aby uniknąć tego typu sytuacji prosimy o przemyślane zakupy.

 


 

ZAMAWIASZ I CO DALEJ?

 

7. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Nie oferujemy odbioru osobistego.

 

8. Jakie są formy płatnośœci za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności można znaleźć na podstronie: Formy płatności.

 

9. Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.

 

 


 

 

PRZESYŁKA W DRODZE

 

10. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia ("Przyjęte do realizacji", "Wysłane" itp.).

 

 

11. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia, sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.

 

12. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu. Co powinienem zrobić?

Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to najprawdopodobniej zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na dogodną godzinę.

 

13. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Regulamin prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego towaru jest podany na podstronie: ZWROT - odstąpienie od umowy.

 

 

14. Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?

Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas z wypełnionym Formularzem Reklamacji dostępnym tutaj.

 

 

15. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.

 

 


 

 

PRZESYŁKA DOTARŁA

 

16. Czy mogę zwrócić produkt?

W przypadku gdy Państwo odbiorą już zamówiony produkt i okaże się, że jest za mały lub za duży można go zwrócić w zasadzie bez podawania przyczyny, a my zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe klienta. W przypadku zwrotu należy do nas go odesłać (koszt przesyłki pokrywa kupujący) wraz z formularzem zwrotu. Więcej informacji na temat zwrotów (prawo do odstąpienia od umowy) można przeczytać na stronie Zwrot produktów
Nie wymieniamy produktów więc w razie potrzeby należy produkt zwrócić i kupić kolejny ponownie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij

pixel