FAQ

ZANIM ZAMÓWISZ

 

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się wprawym górnym rogu.
  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

 

2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję "Zamów bez rejestracji", wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego. Złożone zamówienia wysyłane są za pobraniem (koszt dostawy to 19 zł) bądź z przedpłatą (koszt dostawy to 10 zł - Siódemka lub 8 zł - Paczkomaty).

 

3. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Każda transakcja w naszym sklepie jest potwierdzana elektronicznie na wskazany przez Państwa adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

4. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Jest to możliwe, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

 

5. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie realizacji zamówienia. W momencie braku towaru, jest informacja o najbliższej dostawie.

 

6. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

Do godziny 14.00 – oczywiście tylko w dni robocze.

 

7. Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

Przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta  +48 732 835 384. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało juz wysłane do Klienta. Aby uniknąć tego typu sytuacji prosimy o przemyślane zakupy.

 

 

 


 

 

FILMIK: JAK KUPOWAĆ W OZONEE.PL?

 

 

 


 

 

ZAMAWIASZ I CO DALEJ?

 

8. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak można odebrać zamówienie osobiście. Prosimy w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta, podać nr zamówienia i ustalić termin odbioru. Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30 pod adresem ul. Drzonków-Rydwanowa 1, 66-004 Zielona Góra (POLSKA).

 

9. Jakie są formy płatnośœci za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności można znaleŸźć na podstronie: Formy płatności.

 

10. Jak szybko wysyłacie towar?

Towar jest wysyłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przeważnie 24h od momentu złożenia zamówienia przez konsumenta, ale maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu księgowania zapłaty. Jednak w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu 5 dni roboczych. Następnie czas dostawy na terenie Polski przez firmę kurierską DPD wynosi 2 - 3 dni robocze, za pośrednictwem kuriera poczty polskiej 2 dni robocze, za pośrednictwem firmy InPost - dostawa do paczkomatów 2 - 3 dni robocze,  za pośrednictwem poczty polskiej czas dostawy 7 - 10 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia za granicę przez Pocztę Polską jest podany na stronie internetowej: Poczty Polskiej. Więcej informacji na temat kosztów i sposobów dostawy po kliknięciu TUTAJ

 

11. Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.

 

 

 


 

 

PRZESYŁKA W DRODZE

 

12. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia ("Przyjęte do realizacji", "Wysłane" itp.).

 

 

13. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia, sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.

 

14. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu. Co powinienem zrobić?

Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to najprawdopodobniej zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na dogodną godzinę.

 

15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Regulamin prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego towaru jest podany na podstronie: ZWROT - odstąpienie od umowy.

 

 

16. Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?

Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas z wypełnionym Formularzem Reklamacji dostępnym tutaj.

 

 

17. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.

 

 

 


 

 

 

PRZESYŁKA DOTARŁA

 

18. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W przypadku gdy Państwo odbiorą już zamówiony produkt i okaże się, że jest za mały lub za duży można go wymienić na inny rozmiar. Produkt można również zwrócić bez podawania przyczyny, a my zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe klienta. Produkt do wymiany lub zwrotu należy do nas odesłać (koszt przesyłki pokrywa kupujący) wraz z formularzem zwrotu lub wymiany. Więcej informacji na temat zwrotów i wymiany (prawo do odstąpienia od umowy) można przeczytać na stronie Zwrot i wymiana produktów

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij