FAQ

ZANIM ZAMÓWISZ

 

1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się wprawym górnym rogu.
  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

 

2. Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję "Zamów bez rejestracji", wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego. Po złożeniu zamówienia konto tworzone jest automatycznie do celów realizacji zamówienia. Złożone zamówienia wysyłane są za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) bądź z przedpłatą (koszt dostawy to 11 zł - kurierem DPD).

 

3. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Każda transakcja w naszym sklepie jest potwierdzana elektronicznie na wskazany przez Państwa adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

4. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Jest to możliwe, ale pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienia wszystkich pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

 

5. Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie realizacji zamówienia. W momencie braku towaru, jest informacja o najbliższej dostawie.

 

6. Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

Tak można anulować zamówienie. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta email: sklep@ozonee.pl lub tel.  +48 68 453 84 94 i prosimy o podanie nr zamówienia, który przyszedł na email podany podczas składania zamówienia. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już wysłane do Klienta. Aby uniknąć tego typu sytuacji prosimy o przemyślane zakupy.

 


 

ZAMAWIASZ I CO DALEJ?

 

7. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak można odebrać zamówienie osobiście. Prosimy w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta, podać nr zamówienia i ustalić termin odbioru. Zamówienia można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30 pod adresem ul. Naftowa 5, 65-705 Zielona Góra (POLSKA).

 

8. Jakie są formy płatnośœci za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności można znaleźć na podstronie: Formy płatności.

 

9. Jak szybko wysyłacie towar?

Wszystko jest uzależnione od wyboru płatności i kuriera. Do realizacji zamówienia przechodzimy do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty (lub w przypadku płatności przy odbiorze od złożenia zamówienia), więc np płatność klasycznym przelewem opóźni termin realizacji o 2-3 dni. Sama realizacja zajmuję do zwykle 48h. Jednak w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu 5 dni roboczych. A jeśli chodzi o doręczenie to kurier DPD ma 24h na dostarczenie przesyłki a Poczta Polska aż 48h. Więc termin otrzymania paczki może się wahać od 2 do 7 dni roboczych. Oczywiście mówimy tutaj o doręczeniu przesyłek na terytorium RP. Wszystkie możliwe sposoby doręczenia przesyłki wraz z kosztami znajdują się tu https://ozonee.pl/Koszty-i-sposob-dostawy-cabout-pol-12.html

 

10. Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie pracują w weekendy.

 

 


 

 

PRZESYŁKA W DRODZE

 

11. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia ("Przyjęte do realizacji", "Wysłane" itp.).

 

 

12. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia, sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.

 

13. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu. Co powinienem zrobić?

Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to najprawdopodobniej zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na dogodną godzinę.

 

14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Regulamin prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego towaru jest podany na podstronie: ZWROT - odstąpienie od umowy.

 

 

15. Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?

Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas z wypełnionym Formularzem Reklamacji dostępnym tutaj.

 

 

16. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.

 

 


 

 

PRZESYŁKA DOTARŁA

 

17. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W przypadku gdy Państwo odbiorą już zamówiony produkt i okaże się, że jest za mały lub za duży można go wymienić na inny rozmiar. Produkt można również zwrócić bez podawania przyczyny, a my zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe klienta. Produkt do wymiany lub zwrotu należy do nas odesłać (koszt przesyłki pokrywa kupujący) wraz z formularzem zwrotu lub wymiany. Więcej informacji na temat zwrotów i wymiany (prawo do odstąpienia od umowy) można przeczytać na stronie Zwrot i wymiana produktów

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel