Specjalista do obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista do obsługi klienta z językiem niemieckim
OZONEE.de firma z branży e-commerce poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty do obsługi klienta z językiem niemieckim w sklepie internetowym i serwisach aukcyjnych ebay.de. amazon.de
Zakres obowiązków:
- mailowa i telefoniczna obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego ozonee.de,
- obsługa konta w serwisie ebay.de, Amazon.de,
- obsługa wymian,reklamacji od klientów.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju językowego
Zakres obowiązków:
- mailowa i telefoniczna obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego ozonee.de,
- obsługa konta w serwisie ebay.de, Amazon.de,
- obsługa wymian,reklamacji od klientów.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju językowego
- stabilną posadę
- miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej, w której liczą się partnerskie relacje
Wymagania
- znajomość języka niemieckiego (obsługa telefoniczna i e-mailowa),
- bardzo dobra obsługa komputera ( internet, programy biurowe ),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność,
- otwartość, komunikatywność, asertywność,
- odpowiedzialność,
- doświadczenie w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem.
Ze względu na nasz szybki rozwój stale poszukujemy kandydatów do naszego zespołu.
Miejsce pracy: Zielona Góra ul.Naftowa 5
Miejsce pracy: Zielona Góra ul.Naftowa 5
Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na e-mail: biuro@ozonee.pl
Tytuł maila: PRACA
Tytuł maila: PRACA
Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO ODPOWIEDZI NA WYBRANE ZGŁOSZENIA
