Specjalista do obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista do obsługi klienta z językiem niemieckim


OZONEE.de  firma z branży e-commerce poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty do obsługi klienta z językiem niemieckim w sklepie internetowym i serwisach aukcyjnych ebay.de. amazon.de

Zakres obowiązków:

- mailowa i telefoniczna obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego ozonee.de,
- obsługa konta w serwisie ebay.de, Amazon.de,
- obsługa wymian,reklamacji od klientów.

Oferujemy:

- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju językowego
- stabilną posadę
- miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej, w której liczą się partnerskie relacje


Wymagania

- znajomość języka niemieckiego (obsługa telefoniczna i e-mailowa),
- bardzo dobra obsługa komputera ( internet, programy biurowe ),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność,
- otwartość, komunikatywność, asertywność,
- odpowiedzialność,
- doświadczenie w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem.
 
 
Ze względu na nasz szybki rozwój stale poszukujemy kandydatów do naszego zespołu.

Miejsce pracy: Zielona Góra ul.Naftowa 5

 

 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na e-mail: biuro@ozonee.pl

Tytuł maila: PRACA


Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dołączyć poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

 

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO ODPOWIEDZI NA WYBRANE ZGŁOSZENIA

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel