Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

KONTO OZONEE

PAKIET KORZYŚCI

Zakładając konto OZONEE masz więcej korzyści

Rejestracja

CO ZYSKUJESZ ZAKŁADAJĄC KONTO?

Z kontem Ozonee mozesz więcej! Zarejestruj się i sprawdź możliwości konta Ozonee. Jeśli Ci się nie spodoba zawsze możesz zrezygnować.

ZWROT TOWARÓW DLA UŻYTKOWNIKÓW Z KONTEM

 


W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty kupujesz bez obaw, koszt 9,00 zł z VAT - odliczany od zwracanej kwoty!
(OPCJA “SKORZYSTAM Z PRZESYŁEK SKLEPU” ORAZ „SKORZYSTAM Z PRZESYŁKI ZWROTNEJ OPŁACONEJ PRZEZ SKLEP – INPOST PACZKOMATY SZYBKIE ZWROTY).  Kliknij i zobacz jak nadać paczkę w paczkomacie InPost

 

 

W W sklepie realizujemy zwroty i reklamacje

Nie realizujemy WYMIANY PRODUKTÓW


Pamiętaj! Jeśli dokonałeś rejestracji podczas składania zamówienia zaloguj się na swoje konto i wygeneruj elektroniczny zwrot na wybrany towar zgodnie z instrukcją poniżej. Dzięki temu Twoje pieniądze szybciej wrócą na Twoje konto. Koszt 9,00 zł z VAT.

 

1. ZALOGUJ SIĘ NA KONTO

 

 


2. WEJDŹ W ZAKŁADKĘ:

Moje konto> Zwroty towarów
> Dodaj zwrot

 

 

 

3. WYBIERZ Z LISTY ZAMÓWIENIE DO ZWROTU I ZAZNACZ ODSYŁANY TOWAR

 

4. WYBIERZ SPOSÓB ZWROTU TOWARU


Opcję wygenerowania wraz z formularzem zwrotu etykiety adresowej możesz wybrać tyko jeśli zgadzasz się na potrącenie kwoty 9,00 zł z VAT z przelewu zwrotnego za towar.
Można również we własnym zakresie wydrukować formularz zwrotu i odesłać do nas we własnym zakresie (nie odbieramy przesyłek w paczkomatach InPost).

 

 


5. WYBIERZ FORMĘ ZWROTU NALEŻNOŚCI


Opcję CASHBACK - dla zapłaty za pośrednictwem PayU i PayPal
Opcję PRZELEW - wyłącznie gdy płatność była dokonana z konta klienta na konto sklepu lub zapłata była dokonana poprzez kuriera przy odbiorze towaru.

 

6. WYDRUKUJ ZGŁOSZENIE ZWROTU

Klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta za przesyłkę

 

 

7. PODPISZ SIĘ NA FORMULARZU I UMIEŚĆ GO W PACZCE ZE ZWRACANYM TOWAREM

Bez podpisu nie będziemy mogli uznać zwrotu.

 

8. WYŚLIJ GOTOWĄ PACZKĘ

Jeśli korzystasz z opcji SKORZYSTAM Z PRZESYŁEK SKLEPU paczkę wraz z wygenerowaną etykietą adresową nadaj przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost.
Kliknij i zobacz jak nadać paczkę w paczkomacie InPost

Jeśli chcesz nadać paczkę samodzielnie i zapłacić za przesyłkę przy nadaniu udaj się do wybranej firmy kurierskiej lub placówki Poczty Polskiej.
(Nie odbieramy przesyłek w paczkomacie InPost).

 

 

 

 

ZWROT TOWARÓW DLA UŻYTKOWNIKÓW BEZ KONTA

 

 

1. POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Bez podpisu nie będziemy mogli uznać zwrotu.

 

 

 



 

 

 

2. WYŚLIJ PACZKĘ NA ADRES:

 

ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GÓRA

Z DOPISKIEM OZONEE WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU I WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ZWROTU

 

 

 

3. ZWROT PIENIĘDZY

Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej przesyłki zwrotnej.

 

 

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być w firmowym opakowaniu producenta. Szczególne zastosowanie ma to do zwrotu koszul, które ze względu na swoją szczególną specyfikę powinny być w woreczkach foliowych wraz z elementami usztywniającymi i spinającymi. W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych zgodnie z nową dyrektywą unijną sklep może obciążyć klienta kosztami w/w braków.

 

 

INFORMACJE

1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.


2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.

3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

4. Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem.


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo przesłać do nas formularz odstąpienia od umowy wraz
z zakupionym produktem na adres:(ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA) jako jednoznaczne oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy.

 


SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrotu środków dokonujemy przelewem na wskazane konto bankowe lub przez system PayPal w przypadku dokonania płatności za zakupy poprzez tego pośrednika (UWAGA prowadzimy sprzedaż bezgotówkową w związku z tym nie dokonujemy zwrotów gotówką ani przekazem pocztowym) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni. Nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem po za kosztem odesłania od nas zwracanego produktu (UWAGA nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ze względu na obrót bezgotówkowy firmy) lub ewentualnymi innymi warunkami na które klient wyraził zgodę przy zakupie.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy,dosłania brakującego lub niepoprawnego nr konta bankowego na które zwrot ma być dokonany. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy wraz z wypełnionymi załączonym do przesyłki formularzem oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Użycie wzoru formularza dostępnego na stronie sklepu nie jest obowiązkowe. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy oraz zgody wyrażone podczas procesu zakupu i zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

 


Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

1. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań
na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

7. Umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał,
lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia
od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

8. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9. Umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

10. Umowy zawartej na aukcji publicznej.

 

 


REKLAMCJE

 

 

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższy adres:

ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GÓRA

Z DOPISKIEM OZONEE WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU I WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI

 



 

Reklamacje dotyczące przesyłki z dodatkowym ubezpieczeniem:
Podczas odbierania przesyłki należy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzeń pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera. Następnie prosimy o kontakt z nami.

Warunki sprzedaży
Zakup towaru jest równoznaczny z akceptacją regulaminu ALPHA FASHION. Powyższe warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich transakcji zawartych na podstawie ofert naszego sklepu Internetowego.

Internetowe pozasądowe rozstrzyganie sporów
Informujemy jednocześnie, iż przysługuje Państwu możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij

pixel