test-strona2

 



W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar lub inny dowolny produkt prosimy pobrać poniższy formularz wymiany. Następnie wypełniony formularz należy wysłać wraz z produktem i paragonem na poniższy adres
(koszt przesyłki pokrywa kupujący - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Produkt można wymienić na inny rozmiar lub dowolny inny produkt. Wymiany można dokonać do 14 dni od dnia otrzymania zakupionego produktu.
W przypadku zakupienia kilku produktów, a chcą Państwo wymienić jeden proszę odesłać tylko jeden produkt,
a jeśli więcej to prosimy dla każdego produktu wypełnić osobny formularz wymiany i odesłać je do nas wraz
z paragonem/fakturą. W formularzu wymiany prosimy wypełnić jaki produkt Państwo odsyłają czyli jaki chcą Państwo wymienić, a następnie prosimy wypełnić pole na jaki produkt ma zostać dokonana wymiana. Produkt do wymiany prosimy odesłać na poniższy adres. Prosimy starannie zapakować produkt wraz ze wszystkimi elementami do produktu czyli opakowanie, folia i metki. Koszt odesłania produktu do wymiany pokrywa kupujący dowolną formę przesyłki
(nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Dodatkowo należy wpłacić 10 zł na nasze konto bankowe na poczet wymiany, czyli odesłania do Państwa nowego produkt, na który miał być wymieniony.



ALPHA FASHION 
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GÓRA

Z DOPISKIEM OZONEE WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU I WYPEŁNIONYM FORMULARZEM WYMIANY

 

 

 
 



Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta.
Nie odbieramy paczek ze zwrotami towarów ze skrytek InPost. Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być w firmowym opakowaniu producenta. Szczególne zastosowanie ma to do zwrotu koszul, które ze względu na swoją szczególną specyfikę powinny być w woreczkach foliowych wraz z elementami usztywniającymi i spinającymi. W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych zgodnie z nową dyrektywą unijną sklep może obciążyć klienta kosztami
w/w braków.

 

 

Nasi Konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00 pod numerem telefonu:
+48 68 453 84 94 i e-mailowo: wymiany@ozonee.pl



 
   
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij